Updates
I was lost in a lonely place , Could hardly even believe it , Holding on to yesterdays, Far, far too long ... Now I believe its ok cause this time it's real . I lay my love on you, It's all I wanna do,Everytime I breathe I feel brand new, You open up my heart,Show me all your love, and walk right through,As I lay my love on you #F . AKU JIWANG , PFFT !

Thursday, November 10, 2011

Assalamualaikum :)

new entry ,
Ya lah . aku sekarang tengah rajin .
nak bukak blog .
APA YANG ANDA FAHAM TENTANG BLOG?

aku dengar orang ckp TUJUAN buat blog ni ,
-> kita boleh ckp benda yang kita tak puas hati kat orang tu ,
otak aku terfikir kearah ni , maknanya kira kalau kawan tu buat naya pon dy nak tulih kat BLOG .
aku rasa attitude ni BUKAN nak menunjuk ke arah ketidakpuasan HATI .
tapi lebih ke arah memalukan dan menunjukkan aib orang kat PEOPLE .


bg aku , blog ni nak menceritakan kisah kita . namun , blog juga menunjukkan kita ada BATAS nak cerita sesuatu benda yang patut atau pon TAK dlm sesuatu blog .
bg aku , RAHSIA atau KES perli ni . tak patut lah dlm BLOG .
sbb ia akan membuatkan orang curious ,
some people mmg nak org curious dan membuat blog utk mengutuk org yang dia TAK PUAS hati .
aku rasa ada yang menentang dan ada yang kata "dia pun sma ja lah , CAKAP pandai ,"

HAMPA mesti pikiAQ aku perli something .
niat aku just aku plik dgn TUJUAN org BUAT BLOG .
masih blur ,

niat aku buat blog utk HAPPY :) hahah :)
SMILE bak kata blog nawal .

0 bla bla - ing now: