Updates
I was lost in a lonely place , Could hardly even believe it , Holding on to yesterdays, Far, far too long ... Now I believe its ok cause this time it's real . I lay my love on you, It's all I wanna do,Everytime I breathe I feel brand new, You open up my heart,Show me all your love, and walk right through,As I lay my love on you #F . AKU JIWANG , PFFT !

Tuesday, May 24, 2011

Assalamualaikum :)

long tyme no see
wahai blogg ku syg...
nahaii.. syg sgt... hahahaha
exam : duhai.... x prepare apa pon.
x terasa periksa pon ada jgk..
alahai.. study last minute.. suma manusia akn bt...
kcuali kalau yg genius atau lembap thap bodoh meroyan kannn..
 haha,,
esok exam seni and math,lusa BM,,
math,math,math,math,

aku x rasa feeling takot pon.. nth.. tp bm feeling cm takut gilaa..
awad yg jd cmtu.. aku nk put effort yang kuat pada bm,, tp not for math.
knp ha?
padahal math dgn bm math lg pnting..

ahhhhh~ ada aku care ?!
kesah?
tido kang sng...
tp bila dpt result terok... msti pong pang pong pang pnya.. kena beleter...
hahhhhhhhhhhhhhhh~ EXAM !

0 bla bla - ing now: