Updates
I was lost in a lonely place , Could hardly even believe it , Holding on to yesterdays, Far, far too long ... Now I believe its ok cause this time it's real . I lay my love on you, It's all I wanna do,Everytime I breathe I feel brand new, You open up my heart,Show me all your love, and walk right through,As I lay my love on you #F . AKU JIWANG , PFFT !

Sunday, June 5, 2011

Assalamualaikum :)


 kenapa org suka ckp diri mereka terlalu hina..
 memikirkan bahawa semua org lain x hina.. 
 selalu gembira dan cop dirinya hina.. come on..
 dont be so rendah diri..
 kita kena berpijak pada bumi yg nyata.. 
 aku ngaku. aku bukan terlalu happy..
 jgnlah senang hati nk cop aku ni HAPPY sentiasa...
 aku ni gila la.. kalau hidup happy..
 kita selalu dengaQ yg 'jgn duk syok ngat nnti ngis nnti...' 
 jd aku selalu pesan jgn terlalu GEMBIRA.. nnti ngiss x sepasai ja..
 just be ur self.. mmg la..


 kita dpt tgk antara org tu dpt gmbira secara FAKE atau mmg betui2

mr.brain BEST !
 *ni lah sepasai tgk mr.brain*
 kalau aku tgk drama jepun msti aku terikut dgn      kecekapan mereka dlm sesuatu.. xkiralah apapapun..
 sbb tgk drama jepun ni.. mmg mature sgt22... sbb mereka byk selitkan ilmu2 cth nya 
 cerita DRAGONZAKURA, cerita CODE BLUE,  dan detective conan (the simple drama)
 cerita depa mature dri cerita melayu dan indon..
 indon x abis2 hilang anak pnya cerita.. mau sembelih  ja director indon.. hahahh~
 cerita korea best sbb romantik.. cerita cinta depa  lebih mature dri cerita melyu..
marry me mary :D
cth plyful kiss, he's beautiful.. n marry me mary,, ahhh~ mary me marry konflik dy x terlalu bdoh cm cerita org indon..keja cita indon cerita cinta gaduh pastu ok, gaduh pastu merajuk lama2.. mau bg penmpaQ ja rasa... cerita korea pnya cinta.. lain sikit,, x skit la cuma BYK gila..
depa pnya konflik jenis lain ... suka cerita mature cm tu

xdpt nk tafsir diorg nye ending.. syok la.. =D 
tp cerita indon.. heh~ - -'










 back to the tajukk..
 bkan nk ckp.. 
 jgn hanya tgk org gembira 
 dan senang anda ckp org tu gembira.. bkan dy org yg tkdk perasan... 
 ingt anda seorg jaa ka yg sedih..
 dont say la.. 
 coz manusia senang ja cop org tp..
  padahal tafsiran anda slh.. kerana anda bkan seorg mr. or miss brain.. yg bgus..
 tu ja nk ckp..sbb x suka tgk org sukaati ja cop org tu happy tnpa usul periksa.. 
 jgn pakat pndai ckp ja...
 aku tau aku pon ckp pandai ja.. ahhaah..

 
 

0 bla bla - ing now: