Updates
I was lost in a lonely place , Could hardly even believe it , Holding on to yesterdays, Far, far too long ... Now I believe its ok cause this time it's real . I lay my love on you, It's all I wanna do,Everytime I breathe I feel brand new, You open up my heart,Show me all your love, and walk right through,As I lay my love on you #F . AKU JIWANG , PFFT !

Sunday, March 27, 2011

Assalamualaikum :)

what the ___________  !!!!!!!!!!
chew zheng yi,, my friend,



LELAKI.


ensem...


tp sayang dia dah couple. huhuhu



tak pe la..
anggap je dia kawan.


kawan taleyh harap !




blue nak mampos.



for ur information.

mamat ni cepat STEAM.


ahha..

STORY : kami selalunya periksa akan sembang (atau kata lain, TIRU.)


hahah
pakat hang tanya aku, aku tanya hang.


nsib x penah kantoi..(padahal bru 1st time buadd..)


kantoi tuw takde la...

hehe


TP yg aku tak puaihh atiyyy ni.


DIA DPAT NO 12...


aku dpt no 13 !


hish...

xpuaihh atiyy,,, dia tu dh la byk tya aku !
shitty  TOL.


Huh..



tp kan
GAYA RAMBUT DIA CAM EUNHYUK SUPER JUNIOR..

handsome !






agak nk sama larh.. tp tak sgt...


eunhyuk encemm agyy,, <3 <3

0 bla bla - ing now: