Updates
I was lost in a lonely place , Could hardly even believe it , Holding on to yesterdays, Far, far too long ... Now I believe its ok cause this time it's real . I lay my love on you, It's all I wanna do,Everytime I breathe I feel brand new, You open up my heart,Show me all your love, and walk right through,As I lay my love on you #F . AKU JIWANG , PFFT !

Wednesday, December 7, 2011

Assalamualaikum :)

Today is great day . Kalau tidak tensyen dgn PMR and kPoP cr@zY. Kpop crazy ni mmg gila menakutkan(kadang-2) . Kadang-2 meraban teruk . Meraban tu merapu . HAHA . Mmg stail grup ni , tak sia-sia masuk . dulu aku pernah masuk tapi sbb notification punya pasal aku out dari group tu . Bila fikir balik . Amatlah rugi bila out . Kalau tak mmg aku Sunbae lah ! HAHA , hal aku out dari group ni tahun lepas . otak masih tak matang . HAHA .


Terima kasih juga kepada Cik Alis kerana memberikan Button tu ! Actually harap dapat MUG . Bukan nak meminta . Memang KADANG-KADANG ada orang fikir secara negatif . Namun , aku tetap bersyukur doh kerana ada orang nak bagi kat aku . Dahlah tak pernah jumpa , tengok-2 bagi Sj Stuff . Mmg bersyukur yang amat sebab aku bukan jenis orang yang selalu pergi konsert and jenis dapat beli Sj Stuff . Stop . Malas nak sembang . Sedih lah . HAHA . 


Thankyou very much Cik Alis .


Sekarang nak cerita pasal Cik GigiRabbit . Cik ini serius lawak sangat XD . Don't hate me cause I'm beautiful than you okayy ! . Serius . Ayat macam lapar gila penampar . HAHA . Sekarang Cik ini memang agak famous di serata HOME FACEBOOK aku . Doh . Cari publisiti yang sangat murah . Entry Cik ni memang sangat-2 sikit . But the comment dan feedback untuk dia memang banyak dan best . Kadang-2 gelak aku sorang-2 . HAHA . Sumpah lawak komen nya . Tapi . tadi aku dapat berita Cik ini FAKE . Harap Cik ni mmg FAKE . Hmmp , apa-apa sajalah . Kalau dapat yang betul punya . Boleh aku ckp , MAMPOS lah engkau . HAHA . Nak cakap satu , kalau kita layan Kpop lama dah , post sikit ni tak jadi masalah . Ok stop about this DUTA F&N ini .

0 bla bla - ing now: