Updates
I was lost in a lonely place , Could hardly even believe it , Holding on to yesterdays, Far, far too long ... Now I believe its ok cause this time it's real . I lay my love on you, It's all I wanna do,Everytime I breathe I feel brand new, You open up my heart,Show me all your love, and walk right through,As I lay my love on you #F . AKU JIWANG , PFFT !

Monday, December 26, 2011

Assalamualaikum :)

Tahniah kepada Batch 1996 yang berjaya dalam PMR :)

Entry about PMR sebagai budak Form 3 mmg WAJIB ke ?

BTW . just get 5A 3B , Even orang kampung mak aku dapat 5A . Aku budak bandar just 5A .
Faham je lah perasaan aku . Mesti tidak berpuas hati . Tidak mahu blame sapa-2 , salah aku sendiri . tapi please pandang depan . Ayah aku time dapat result , kata "Takpa~tak marah aih ,"
tapi keesok-2 esok esok nya .. Wow . Perubahan DRASTIK ,

-itulah , main internet sgt
-tgk org len
-tak rasa papa ka ...?

Lain dikata . Lain yang dibuat .
Menyakitkan hati . Even kalau aku takdak iman .. Anak derhaka pa aku ...
Sekarang bek aku senyap .

Yang buat aku berbangga , Nawal , Syazrah dan Chew  :D

Buat klas A dan B , Terbaik.

Terima kasih pada Cikgu Law Boon Pin , Cikgu math yang paling best . Takdak cikgu tu , aku tak terer Math paper 2  ,
Cikgu Halim , tanpa ugutan dia , aku tak A science .
dan ramai lagi ... Depa tlg aku byk ...
Weh syada , Thanks jugak ajaq aku SC last-2 minute (time kat tusyen)

0 bla bla - ing now: