Updates
I was lost in a lonely place , Could hardly even believe it , Holding on to yesterdays, Far, far too long ... Now I believe its ok cause this time it's real . I lay my love on you, It's all I wanna do,Everytime I breathe I feel brand new, You open up my heart,Show me all your love, and walk right through,As I lay my love on you #F . AKU JIWANG , PFFT !

Monday, December 19, 2011

Assalamualaikum :)

Cuak Cuak Cuak .
Result . PMR .
OH TIDAKKI ...

jealous seketika bersama KitKat ,
bila tgk orang gi melancong time cuti .
Bila aku nak pergi jugakkk ?
HukHuk ,

Aku pernah tanya Mak aku ,
Mak , bila kita nak pi jalan-2 , haram duk umah meng-online ja kerja ,
then She said
Ang kerja nanti pergilah sendiri .
aku time tu .
errrrrrrrrrrrrrrrrrrrr -_-
lerh , orang nak pergi skrang kata time kerja . Hilang aku punya pengalaman yang indah sebagai remaja yang pergi melancong . GRRGRR .



Oh ya babeh , Hari ini JUNHYUNG punya birthday , Selamat Hari Lahir . Tak Kisah lah kau tak nampak janji aku telah tunaikan kewajipan aku untuk meng-wish-kan pada JUNHYUNG .

telah puas melayan dan membuang masa dengan kerepekan diriku ini , aku hiaskan gmbr ni , Ohh , ia nya untuk LG , colourful babeh , I LOIKE , Hari tu aku pernah bubuh , tapi aku ingat MRSIMPLE second version , rupa-2nya untuk LG , cantik seluar yesung , kaler pepel .


0 bla bla - ing now: